Козирська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Заснована – 1937 року.
В 1982 році стала середньою.
В школі навчається 102 учні, працює дружній колектив, що налічує 23 вчителя:
вищої категорії – 11
І категорії -2
ІІ категорії – 4
спеціаліст – 4
мають звання “старший вчитель” – 9

Науково-методична проблема школи:

Розвиток життєвої компетентності особистості на основі творчого використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського

Метою діяльності школи є задоволення потреби суспільства у формуванні здорової (фізично, духовно), компетентної, творчої особистості з розвиненою потребою в самореалізації, з гуманістичними рисами характеру.

Виховні ідеї школи:

-  розвиток і самовдосконалення особистості;

- навчити любити і поважати людину;

- жити серед людей і для людей;

- єстетизація особистості;

- любов до праці;

- турботливе ставлення до місця де ти народився і живеш.

Основні напрямки діяльності школи на 2011-2016 роки:

  1. Поглиблення і розширення можливостей  профільного навчання, спрямованого на реалізацію компетентнісно-орієнтованого підходу до навчання.
  2. Забезпечення перспективних зв’язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю.
  3. Виявлення, розвиток, психолого-педагогічне супроводження обдарованих дітей в умовах багато-профільного навчання.
  4. Формування самодостатньої особистості випускника, здатної до творчої самореалізації та саморозвитку протягом життя.

Педагогічний колектив Козирської ЗОШ працює над проблемним питанням «Розвиток життєвої компетентності особистості на основі творчого використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського».  Методичне об’єднання вчителів початкових класів в розрізі загально шкільного проблемного питання працює над вирішенням проблеми «Використання інноваційних технологій як дієвого засобу підвищення ефективності уроків в початковій школі». Для успішної реалізації особистісно-орієнтованого навчання вчителі нашої початкової школи використовують різноманітні  сучасні технології. Однією з  технологій які найчастіше використовують педагоги є інтерактивне та інтегроване навчання .